Translate

subota, 16. ožujka 2013.

Gumbić-naušnice

Dok polako radim i zabavljam se sa dvije nove lampice za lučice, odlučila sam vam pokazati nešto što je nastalo davno, pred neke dvije i pol godine.
U to vrijeme bila sam u vazi nošenja naušnica, samo i isključivo na klipsu. A budući da sam imala dosta gumbića, što zanimljivih, što nezanimljivih ( ali i sa njima se svašta može:-)), odlučila sam si izraditi nešto originalno:-)

Na ovom triju nisu rađeni nikakvi "zahvati"..gumbić, malo ljepila, klipsa, i to je to..









Sljedeći trio.. su bili obični, bijeli, sjajni gumbići..koje sam pofarbala sa akrilnim bojama...







I za kraj, svjetlucavi duo...nekad su ovo bili prozirni gumbići, na koje sam nanijela ljepilo u olovci, naravno, sa šljokicama:-)






Jednostavni i efektno, zar ne?!













Nema komentara:

Objavi komentar