Translate

subota, 11. siječnja 2014.

Lančići - napokon za mene :-)

Znate kako kažu.."u postolara najgore cipele"..ili tako nekako :-) Osjećaj je to i stanje koje me pratilo cijelu prošlu godinu. Vjerujem da nisam jedina, i da vas među kreativcima ima još dosta :-)
Kao što rekoh, cijelu sam proteklu godinu radila uvijek nešto za druge, bilo za poklon ili po narudžbi...
A onda sam, krajem te iste godine, napokon odlučila da je vrijeme da i sebe počastim, sa nekoliko malih stvarčica :-)
Osim privjeska za ključeve, i prstena, koje sam "ubacila" u prethodne postove ( za one koji su preskočili, linkovi su tu, i ovdje), napravila sam si ove dvije ogrlice...



Nisam tu stala:-) Sav mi nakit stoji po kojekakvim kutijama i posudicama, pa sam kupila i dvije prilično velike drvene kutije. S obzirom na trenutni  nedostatak inspiracije, nadam se da ću ih završiti u skorije vrijeme, i pohvaliti vam se:-)



1 komentar:

  1. U pravu si potpuno. Ima nas još koji uvek odlažemo pravljene stvari za sebe, ali bitno je da si se ipak obradovala lepim stvarčicama.

    OdgovoriIzbriši