Translate

subota, 6. prosinca 2014.

Nakon dugo vremena - novi post, plus blagdanska akcija :-)

Lijepi pozdrav svima, koji me redovito prate, koji ovdje povremeno svrate, i onima koji će tek svratiti! :-) Uvodna rečenica je ovakva, jer me zaista duuuuuugo nije bilo. Razloga je nekoliko...
Najprije sam upala u fazu u kojoj sam bila bez volje i inspiracije za nešto kreativno, trebao mi je mali odmor, odmak...forsirati nešto na silu zaista nije imalo smisla..
Zaista se nadam da nisam jedina kreativka koja ponekad treba odmor od kreativnog :-)
Sredinom 11. mjeseca dragi i ja smo otputovali u inozemstvo, točnije u Njemačku, u dugoplanirani posjet njegovima. Slike mjesta u kojem smo bili ću staviti u sljedeći post, ili postove. Dosta ih je, a ja se ne mogu odlučiti koje staviti, a koje preskočiti :-)
Kući sam donijela jednu jako dobro očuvanu, malo veću škrinjicu, koju mi je dala mama od dragoga. Pronašla ju je u stanu u koji su doselili. Možete zamisliti moju reakciju oduševljenja kada sam je vidjela?! :-) Već sam počela sa njezinim uređivanjem..
U međuvremenu sam isprobavala i nove recepte, dosta i onih koji se ubrajaju u zdrave.
A prije nekoliko dana je postalo živo i u mom kreativnom kutku :-) Nove škrinjice su već pofarbane temeljnom bojom i spremne za ukrašavanje, zamijesila sam i nove ptičice i sloniće od glinamola..:-)
Tako da uskoro nastavljam sa redovitijim pisanjem postova:-)
A do sljedećeg, još informacija za one koji me ne prate na Facebooku - do kraja mjeseca prosinca, za 2 kupljena artikla, treći  (najjeftiniji), vam darujem! Pa ako još uvijek niste odlučili što ćete darovati najmilijima, kliknite na link, možda vam se nešto svidi :-)
Kissi kissi

P.s. svima koji se odazivaju na ime Nikolina, Nikola, Nina, Nino, Nikša, želim sretan imendan! :-)

Nema komentara:

Objavi komentar