Translate

petak, 5. lipnja 2015.

Novinska kutija :-)

Ovu drvenu kutiju mi je dala mama od dragoga. Stajala joj je u stanu i nije ju uopće koristila. A mojoj sreći nije bilo kraja :-)


Izvana sam je cijelu oblijepila novinskim isječcima, i tek pokojim komadićem salvete. Na rubove sam nanijela tintu za pečate. Iznutra je farbana akrilnom bojom, tople žute nijanse. Kopčice su bile u zlatnoj nijansi, ali dosta izgrebane, pa sam ih pofarbala sa smeđom lak bojom za metal.








Ovu kutiju, kao i nešto moga nakita, možete pronaći u Trogiru, ovoga vikenda ( 5. - 7.6. 2015.) u sklopu tradicionalnih 6. Dana autohtonih proizvoda, tradicijskih obrta i folklorne baštine "VRIDNE RUKE OBALE, ZAGORE I ŠKOJA", na jednom od štandova Udruge KiS.


Broj komentara: 6:

  1. Mogu misliti koliko si sretna bila, ovo je pravo blago i odmah mi na pamet pada hrpa ideja kakva bih sve svoja mala blaga mogla čuvati u njoj ;) Šteta što nisam bliže, ali tko zna, možda jednog dana dođeš i na neki sajam kod mene :*
    Predivno si ju skockala, sviđa mi se što si većinom koristila novine, daje joj neku posebnu draž :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Puno, puno ti hvala! Prvotna ideja je bila obući je u požutjele stranice knjiga, ali nisam našla ništa prigodno :-) Novine su bile plan B :-) Ako ne bude sajma, dođem na moto susret , ili samo na kavicu :-)

    OdgovoriIzbriši