Translate

srijeda, 3. travnja 2013.

Leptirići........oko vrata

Ova cijela "kolekcija" nastala je zapravo - slučajno. Tražeći nešto u radioni/alatnici, naišla sam na leptire:-) Moj ih je deda upotrebljavao kod izrade željeznih ograda. Napravljeni su od lima, nemaju oštre rubove, nisu teški, nisu veliki....i nisam znala što bih s njima, niti približno, ali svejedno sam ih pospremila...:-)
Nedavno sam u hobby dućanu kupila svoje prve lance, alkice ( možda će nekome to biti smiješno, al do sada zaista nisam ništa s time radila...:-)), u malim količinama, čisto da probam raditi i s time. I u razmišljanju što ću i kako, sjetila sam se leptira sa početka priče...
Na kraju je nastalo šaroliko društvo leptira, da ne kažem mali roj:-) No, morala sam stati, bar na neko vrijeme, jer mi je pofalilo lanaca:-)
Neki leptirići su ovdje u nastavku, a ostatak ćete vidjet drugom prilikom:-)

ČIPKASTI LEPTIR






Druga strana...



U kućnom izdanju...



TOČKASTI LEPTIR






Druga strana...



U kućnom izdanju...



ZVJEZDANI LEPTIR






Druga strana...





U kućnom izdanju...


ŽUTI LEPTIR






Druga strana...


Ovog nemam u "kućnom izdanju":-), ali svi lanci su jednake duljine, cca 60 cm.
Leptiriće i Svashtaonicu pratite i na FB-u :-)













Nema komentara:

Objavi komentar