Translate

srijeda, 17. travnja 2013.

Udomljene vaze

Kod mene je sve počelo sa staklom, crtkaranjem, oslikavanjem...pa su u toj početnoj fazi nastale i vaze iz ove priče. I nisam te prve "mačiće" u vodu bacila, sve one su našle svoj novi dom, na ovaj ili onaj način..ali još i sad se pitam, gdje mi je pamet bila da sam ih tako katastrofalno uslikala..niti sam pazila na pozadinu, niti svjetlo, niti izgled samih vaza..naime, neke od njih sam slikala još onako zapackane, neoprane..uf:-)
Zbog toga sam dugo vagala objaviti ovaj post, ili ne...al bitno da nešto naučimo iz svojih grešaka, slažete se?









Ova vaza sa sovom nije "udomljena", ostavila sam je sebi:-) jer obožavam sove:-)




A ovo...je nastalo iz čiste igre, isprobavanja...a ponekad i posluži svrsi:-)


I za kraj, veliko hvala mojoj dragoj Lani, na pomoći oko slika koje su trebale intervenciju:-)




Nema komentara:

Objavi komentar