Translate

petak, 7. veljače 2014.

Lančići od limenih dukata :-)

Daaa...nekad su ovo bili obični limeni dukati, koji se koriste pri izradi ograda i tome sličnih stvari. Meni su izgledali zanimljivi, pa sam ih uskladištila..znala sam da će mi kad-tad zatrebati:-)
U prethodnim ste postovima imati prilike vidjeti one manjih dimenzija, koje koristim kod izrade privjesaka. Srednje i velike sam nedavno počela koristiti za izradu ogrlica.
Početak za sve je isti - najprije ih zaštitim slojem temeljne boje za metal, pa stavim primer, a nakon toga...samo nebo je granica :-)

Ogrlica zlatno-smeđa :-)


Dama u sivom :-)


Dama u crvenom :-)


Sve su još uvijek dostupne :-) Za sva se pitanja javite na mail, ili u inbox na FB-u, i ne zaboravite da do kraja veljače traje blogorođendansko sniženje! :-)











Nema komentara:

Objavi komentar