Translate

petak, 21. veljače 2014.

Ogrlice od - kartona

Karton je materijal kojeg u svojem malom "skladištu" imam u pristojnim količinama. No, do sada mi je služio isključivo kao podloga za farbanje, ili za privremeno odlaganje polugotovih stvari. A onda sam se nedavno odlučila poigrati i eksperimenirati njime. Radi se o prešanom kartonu, koji je dosta tanak i savitljiv. Pa sam, da bi dobila na čvrstoći, željeni oblik izrezala u pet jednakih primjeraka, i povezala ljepilom za drvo. Nakon sušenja, i "odmaranja" preko noći, pod teškim kutijama sa alatom od dragoga, slijedilo je malo popravljanja finim brusnim papirom. Tako sam dobila osnovu, lagan, a opet dosta čvrst komad, spreman za ukrašavanje. Ovo su prvi primjerci napravljenih ogrlica...

 Bakreno-crna


Crno ogledalce


Limići u bordo-crvenoj




Limići u tamnoplavoj


Kako vam se sviđaju? Mislite li da se i dalje trebam igrati kartonom? :-)

2 komentara:

  1. Draga Ivana, za ovako nešto zaista treba biti vrlo kreativan i domišljat, a ti to svakako jesi! Nakit je zaista poseban, ništa slično nisam vidjela i jako mi se sviđa, pogotovo kad znam kako si ga napravila pa to još više cjenim!
    Nastavi igru dalje! Ovo je tek početak!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Sanja, puno hvala na pohvalama, lijepom i nadasve motivirajućem komentaru!
    Iz Vaših mi usta to jako puno znači!
    Lp

    OdgovoriIzbriši