Translate

petak, 1. veljače 2013.

Za početak...

Pozdrav svima!

Novi sam član ove velike blogerske zajednice....
Moji pokušaji izažavanja kreativnosti nemaju predugu povijest, i otkriveni su sasvim slučajno. Doduše, bilo je tu malo igranja sa fimo masom i perlicama u studentskim danima, ali...Sve je počelo prije dvije, tri godine, kada smo dragi i ja odlučili osvježiti prostoriju, koju koristimo za odmor vikendom, i za bijeg od svih i svega..
To osvježavanje zahtijevalo je minimalne troškove, što je opet značilo da je trebalo uključiti moždane vijuge:-)
Dakle, istapecirali smo stari kauč, preuredili stolice, stol, vješalicu, napravili mini taburee, sašili kožne podmetače za čaše, jastučnice, napravili kutne police...Moram napomenuti da smo u to vrijeme tek nabavili šivaću mašinu, staru dobru Bagaticu, i zajedno učili neke osnovne stvari:-)
Nakon toga sam ih znatiželje počela isprobavati i eksperimentirati...sa oslikavanjem stakla, decoupageom, šivanjem. Svi moji radovi rezultat su pokušaja i pogreški, nisam pohađala nikakve tečajeve.
Također, nisam nikad mislila da ću pisati blog, pa dosta stvari nisam poslikala, ali promijeniti ću to u budućnosti:-)
Ovo su neki od tih početnih radova...Budući da sam slikala tek toliko da dokumentiram napravljeno, nisam baš posvetila pozornost pozadini, pa se unaprijed ispričavam.

Stolica u svom prvobitnom izdanju....

Preuređena....



Stari drveni radni stol, preuređen samoljepljivim tapetama, nogice pofarbane srebrnim lakom..


Kutna polica, napravljena rukama moga dragoga...


Pogled odozgo....



Mini tabure, napravljen od kalupa za pletenje košara, presvučen mikrofibrom..



Budući da su nam utičnice bile dosadne, malo smo ih "podigli"...dragi je izrezao površinu, ja sam je pofarbala....




Toliko za moj prvi post..


Nema komentara:

Objavi komentar