Translate

petak, 1. veljače 2013.

Muška posla

Moj dragi voli popravljati, šarafiti, po svemu i svačemu, smišljati novotarije, prerađivati i "nabrijavati" postojeće stvari..pa se uvijek kod njega nađe i žica i kablova i adaptera, i puno toga čemu ne znam ime:-)
No, ovo je priča o transformatoru...i on je bio na toj hrpi "jednom će mi trebati". Smislio je on gdje bi taj trasnsformator mogao koristiti, ali postojao je jedan problemčić. Bio je pospremljen u kutiji od čaja, omotan onim ružnim smeđim sejlotepom..
I tako je on smislio da bi mu ja mogla pokloniti škrinjicu, i naravno, pofarbati je...
Ja ko ja, uvijek zaboravim poslikati "prije", i "poslije", i korake..ah...
No...na običnoj drvenoj škrinjici je izbušio rupe, za kable, prekidač i potenciometar...onda je došao moj dio posla, a nakon toga je sve trebalo smjestiti unutra:-)
Ovo je krajnji rezultat..



























Nema komentara:

Objavi komentar