Translate

ponedjeljak, 11. veljače 2013.

Za početak radnog tjedna..

Eto, moram vam se malo požaliti, što mi se dogodilo već drugi vikend za redom..Dakle, pored svih uobičajenih stvari koje sam trebala napraviti, obveza, ostalo mi je jako puno slobodnog vremena. Ali stvarno jako puno!:-)
I umjesto da ga lijepo iskoristim i napravim nešto kreativno, što se meni dogodilo?! BLOKADA !
Čak sam sjela i pregledavala salvete, boje, kamenčiće, posudice, sve moguće rekvizite, ne bi li probudila maštu i vijuge, ali ništa...živcirala sam samu sebe...
I onda, kada je u nedjelju trebalo ići spavati, rodila se jedna idejica:-) Za cijelu realizaciju, trebat ću i pomoć dragoga, ali nadam se da će uskoro ta ideja postati i stvarnost...vidjet ćete! :-)
A do onda, nekoliko slika preobrazbe jedne staklenke..
Koristila sam primer (ništa bez njega, barem kod mene:-)), akrilne boje, salvete, kontur-pastu, šljokičavo ljepilo, ukrasne trake, gumbić..i mislim da je to to:-)

Prije..




Poslije...











Na mojoj "kreativnoj hrpi" :-)


Posudica je višenamjenska, ali moram reći da jako lijepo izgleda i u mraku, kada se unutra zapali lučica..:-)






Nema komentara:

Objavi komentar