Translate

petak, 20. lipnja 2014.

Muffini sa višnjama i pekmezom od višanja :-)


Kalupe za muffine imam godinama, no nisam ih koristila do pred nekoliko dana :-) Više sam tip za peći kolače, torte i slano u svim oblicima. Neki mi se dan jelo nešto slatko i nešto što je ujedno i brzo gotovo, i sjetila se ja muffina. Ovaj sam recept pronašla na Coolinariki, i prvi put nisam mijenjala "osnovne sastojke". No, muffini su mi se toliko svidjeli, da ću ih u budućnosti vjerojatno u slatkoj verziji raditi na taj način, samo sa drugim punjenjem :-)

Dakle, za "osnovu" potrebni sastojci su:
- 30 dag oštrog brašna
- 12 dag šećera
- 1 vanilin šećer
- pola praška za pecivo
- malo soli
- 2,5 žlice kakaa u prahu
- 1 jaje
- 1 jogurt
- 1 dl ulja
- 1 dl mlijeka

U jednoj posudi pomiješati suhe sastojke (brašno, šećer, vanilin šećer, prašak za pecivo, sol i kakao), u drugoj mokre (jaje, jogurt, ulje i mlijeko). Postepeno dodavati mokre sastojke u suhe i miješati dok se sve lijepo ne sjedini.
Obzirom da sam nedavno slagala pekmeze, ovo je bila idealna prilika za isprobati ih. Prve muffine sam punila svaki sa po jednom žličicom pekmeza od jagoda ( kalupe napuniti do pola sa smjesom, staviti žličicu pekmeza, pa do vrha napuniti sa smjesom), i na gotove sam stavila još jednu žličicu. Ti su nestali tako brzo da ih nisam stigla poslikati:-)
Idući su bili sa višnjama. U smjesu sam stavila jednu manju zdjelicu očišćenih višanja (svježih), i punila ih sa po jednom žličicom pekmeza od višanja.
Pekla sam ih na 180 stupnjeva 20-25 minuta. Od ove količine ispadne 12 muffina.
Slike nisu nešto predivne, no muffini su jako sočni i fini, svakako ih isprobajte!:-)
U slast!


Nema komentara:

Objavi komentar